środa, 28 grudnia 2016

Dziękuję:)

W dzisiejszym poście pragnę z całego serca podziękować blogowym Koleżankom, dzięki którym święta są jeszcze bardziej magiczne i wyjątkowe. A to za sprawą życzeń e-mailowych, sms-owych oraz tych najbardziej przez nas kochanych - przysłanych tradycyjną pocztą w komplecie z piękną kartką.
Szczególnie dziekuje więc:
Marysi - Moteczkowi z blogu JA KOBIETA, za piękną karteczkę z choineczką:
Ani - Anek73 z blogu PRZYSTANEK KŁODZKO, za piękną karteczkę z zimowym przesłaniem:
Janeczce, z blogu JANECZKOWO, za piękną karteczkę z widokiem zimowym i gwiazdą betlejemską:
Danutce, z blogu MOJE CUDA CUDEŃKA, za piękną kartkę z choinkami:
Do wszystkich kartek dołączone były życzenia świąteczne dla mnie i moich najbliższych, za co ogromnie  DZIĘKUJĘ!!!
Na koniec moja tegoroczna choineczka:
Prawie w centrum zielono - złota bombka - karczoszek wykonana w tym roku przez mojego synia:)

Rok się kończy, a ja bym chciała jeszcze w czasie jego trwania tyle wam pokazać i napisać, tym bardziej, że mam na to trochę wolnego czasu. Dlatego jutro zapraszam na podsumowanie 2016 i plany na przyszłe miesiące. Pozdrawiam serdecznie:)

5 komentarzy:

  1. Cudna choinka :) A kiedy dzieci chcą podzielać nasze pasje to już szczególny powód do dumy :) Ucałuj synia! Piękną bombkę zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carpediem, synia ucałuję, a Ciebie też ściskam z całych sił:)

      Usuń
  2. Same cuda bo od serca :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń