środa, 12 listopada 2014

Zapraszam na candy

Dzięki różnym Kochanym Osóbkom stałam się posiadaczką podwójnej ilości książek widniejących na poniższym zdjęciu. W związku z tym chętnie się podzielę i oddam komplet w dobre ręce:

Zasady rozdawajki takie jak zwykle:
- komentarz pod postem wyrażający chęć przygarnięcia książek,
- banerek na blogu z linkiem zwrotnym do candy,
- zapisy od teraz do 30.11.2014,do godz. 24.00,
- losowanie 1.12.2014 żeby na Mikołaja przesyłka mogła dotrzeć do Zwycięzcy,  a do świąt Zwycięzca będzie miał szansę jeszcze coś uszyć:)
- wysyłka tylko na terenie Polski.

Do paczuszki dodam jeszcze coś wykonanego własnoręcznie (już się robi).

ZAPRASZAM

49 komentarzy:

  1. książki, chętnie przygarnę
    info na bocznym pasku- pisemne może być?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj to ja chętnie dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie Edka.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja, i ja!!! I uwaga, jedną z książek mam, reflektuję tylko na "Patchworkowe torebki", jeśli szczęście się uśmiechnie właśnie do mnie, będzie można rozlosować drugą książkę dla innej Duszyczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja sie tez zapisuje, zawsze mozesz wyslac moim rodzicom do Katowic:)
    Fajne ksiazki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się, banerek umieszczony :) Książki super, zwłaszcza ta o patchworku... chętnie się nauczę czegoś nowego :))) Oj... jakby tak choć raz wygrać! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! To i ja z przeogromną chęcią staję w kolejce :) No i na dodatek ta niespodzianka od Ciebie kusi :) A ja zapraszam przy okazji do siebie na candy z haftowaną krzyżówką na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią wezmę udział :) może szczęście się uśmiechnie banerek tutaj http://czartorka28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie, patchworkowe torebki, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym być szczęśliwą posiadaczką tych książek. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się zgłaszam :) Książków nigdy nie za dużo, a inspiracji zawsze za mało :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością spróbuję szczęścia. Świetne książeczki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi miło, że zagościłaś u mnie :) I również dziękuję za zaproszenie i oczywiście zapisuję się w kolejce po te cudne książki.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję w ogonku po takie słodkości:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią przygarnęłabym książeczki :) Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeny, uwielbiam książki i zaczęłam szyć, więc takie nagrody to dopiero by szczęście było, więc zapisuję się do zabawy, banerek zabieram na http://wiolinowo.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. Banerek już u mnie wisi. http://tesstereczka.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze marzyłam o szyciu, maszyna jest tylko talentu brak, no i może brak znajomości podstaw szycia. także ksiązki napewno by mi się przydały.
    Moze się poszczęści...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością zapisuję, marzę o tych książkach:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Jeśli dopisze mi szczęście, to na pewno coś uszyję - w końcu :)))
    Banerek na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się :)

    http://jeanett-es.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przygarnę:)
    ustawiam się w kolejce, pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dołaczam do zabawy:) Fajnie byłoby wygrać takie książeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne książki. Z chęcią zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj książki by mi się przydały w końcu jestem maniaczką zrób to sam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie się nimi zaopiekuję, właśnie odkrywam tajniki szycia torebek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak takie nagrody to nie może mnie zabraknąć. A poza tym zapraszam do mojego zakątka - bawełnianego zakątka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam:) i ja chetnie stane w kolejce po te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam:) i ja chetnie stane w kolejce po te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie dzięki za chęć podzielenia się :) te patchworkowe torebki bardzo mnie uwodzą...
    Może tym razem mi się poszczęści...
    Zapraszam też do mnie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej jakie cudne książki , zgłaszam się do zabawy licząc na łut szczęścia.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też chętnie się przyłączam :-))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do zabawy, fajne przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  34. bosko by było wygrać te książki, www.eetoilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w ogonku:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w odwiedziny!
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  36. O jejku marzyłam wiele razy o tej książce z dekoracjami :) tylko jakoś nigdy nie mogę jej znaleźć.. Prezent był by idealny!
    Może szczęście dopisze :) Ustawiam się w kolejce :)
    Banerek umieściłam na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuje się do zabawy i banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja ustawiam się w kolejce zapraszając jednocześnie na moje rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie przygarnę takie słodkości :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. oo, z wielką chęcią powalczę o książki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Książka Dekoracje na Boże arodzenie marzy mi się od dawna i to okładka tej książki mnie tutaj przyciągnęła. Z wielka przyjemnością ustawiam się w kolejce i cieszę się, że dzięki Candy mogłam poznać nowy ciekawy blog.
    Pozdrawiam ciepło!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  42. W ostatniej chwili zdążyłam się zapisać. Pozdrawiam serdecznie, Karolina karchm91@interia.eu

    OdpowiedzUsuń