niedziela, 9 listopada 2014

Zapopcorniło się

Ale mam ogromne zaległości blogowe! Pracy miałam sporo, ale i różne choróbska są temu winne. Teraz powzięłam postanowienie nadrobienia tych zaległości, więc zaleję Was postami (no może przesadziłam, bo aż tak dużo nie mam do pokazywania).
Zaczynam niechronologicznie, ale ostatnio uprałam i uprasowałam te hafciki, więc muszę je zaprezentować, bo są słodkie.
Jeszcze jeden drobiazg, nie wyszły one spod mojej igiełki - xxx je moja córcia.

Najpierw dwa obrazki, które już zostały oprawione, a powstały jako prezent dla przyjaciółek z okazji 18-tych urodzin.

A teraz Popcorniaczki, które podbiły serce mojej Diany

A je pozazdrościłam mojemu dziecku tych Popcornów i też sobie jednego małego, świątecznego popełniłam

Diana zrobiła też już pierwszy hafcik świąteczny, na karteczkę

A na koniec powiem Wam, że napisałyśmy też list do Świętego Mikołaja - poprosiłyśmy o wspólny prezent. Marzy nam się taka oto zabawka:
Mam nadzieję, że byłyśmy wystarczająco grzeczne, aby Święty spełnił naszą prośbę.

13 komentarzy:

  1. Cudowne hafciki :) Najbardziej podobają mi się te kotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne! Ja bym nie wytrzymała, żeby je tak długo skrywać przed światem! :))) A skąd miałaś te dwa wzorki miśka z czerwoną torbą i w ubraniu Mikołaja? Pierwszy raz je widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chranno, te wzorki pochodzą z kalendarza dodanego do The World of Cross Stitching, sprzed kilku lat.

      Usuń
  3. Ojej, ile slodkich hafcikow! Popcorny tez mi sie bardzo podobaja od lat, ale jakos jeszcze ani jednego nie wyxxx. Natomiast Nelsonkow mam cala kolekcje:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne hafciki, a marzenie mam podobne, tylko ze na taki prezent to obawiam się, że nie byłam dosyć grzeczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same słodziaczki:))
    A Diana to talent hafciarski ma zapewne po Mamusi - cudne i jakże perfekcyjnie wykonane są te obrazki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku, dzięki:) Ja też się zachwycam pracami mojej córci (jak to matka), tym bardziej, że xxx dużo szybciej ode mnie. No i fajnie jest, że mamy wspólne hobby.

      Usuń
  6. Gratulacje dla córci i mamy za piękne hafty:)
    Jak byłyście grzeczne to mikołaj się na pewno postara:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafciki. Prezent na pewno Mikołaj przyniesie - super maszynka
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi http://lenkanapoddaszu.blogspot.com/
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafciki :) Oby Mikołaj wysłuchał prośby :)
    Dziękuje za zapisanie się na moje Candy - życzę powodzenia w jutrzejszym losowaniu :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń