poniedziałek, 7 grudnia 2020

428. Czekoladowy SAL - cz. 9, 10 i 11

Dziś się będę chwalić:)) W ciągu ostatnich tygodni udało mi się nadrobić wszystkie zaległości w Czekoladowym SAL-u, który xxx w ramach zabawy organizowanej przez Iskierkę. I tak oto dokończyłam hafcik wrześniowy:
Wyszyłam fragment październikowy:
Powstał także hafcik listopadowy:
Tak prezentuje się sampler w obecnej chwili:
Do końca pozostały już tylko dwa słodkie elementy. Mam nadzieję, że praca nad nimi przebiegnie bez żadnych zakłóceń i pod koniec stycznia będę mogła się cieszyć gotowym samplerem.

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało Ci się nadrobić zaległości. Łakocie wyglądają ślicznie. Ogólnie bardzo fajny jest ten sampler. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudenko. Też mam go w planach. Kiedyś 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz jak burza. Oby tak dalej, a już duzo n ie zostało ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracochłonne te ,,czekoladki,, podziwiam i kibicuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pracochłonne prace. Brawo.

    OdpowiedzUsuń