niedziela, 22 września 2019

394. Niespodzianki

Jeszcze wiosną, w maju udało mi się na blogu Kalejdoskop A. odgadnąć zagadkę dotyczącą ratuszy z kurantami:) W nagrodę dostała taką oto piękną zakładkę:

Agaja tworzy wyjątkowe, niepowtarzalne zakładki, a dla osoby, która książkę ma zawsze przy sobie jest to prezent niezwykle wartościowy.

Wiosną też odbyło się u mnie łapanie licznika z liczbą 222 222. Taką liczbę udało się uchwycić pani Ani, która wprawdzie nie ma bloga, ale jest moją wierną czytelniczką. Pani Ania musiała długo czekać na swoją niespodziankę, ale w końcu taki oto upominek do Niej poleciał (dołożyłam jeszcze słodkości):
zakładki, bo pani Ania lubi czytać:
i magnes z cebularzem lubelskim:

10 komentarzy:

  1. Dziękowałam pod postem o łapaniu licznika, ale podziękowań nigdy za wiele.

    Dziękuję serdecznie za prezent. Dodam tylko, że spodziewałam się drobiazgu, a zostałam bardzo hojnie obdarowana. Jeszcze raz dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności dostałaś jak również cudowności sama przygotowałaś. Fantastyczne zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, cudeńka same! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty! Pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agaja tworzy cudeńka! I Ty również.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Agaja to fajowa osoba i tworzy genialne zakładki do książek. :) Widzę, że i Ty pięknie tworzysz, cudowny upominek wysłałaś. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, szczególnie zakładki :)
    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale misterne zakładki, dużo pracy w nie włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń