poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Droga do domu 1

Jeszcze wiosną zakupiłam trzy zestawy do haftu w Coricamo. Ujął mnie ich nostalgiczny i sielski charakter. Bardzo pasował do mojego nastroju w tamtym czasie, ponieważ z mężem jeździliśmy po okolicznych wsiach i szukaliśmy miejsca, w którym kiedyś mógłby stanąć nasz dom, dom na wsi, dom blisko natury. I znaleźliśmy. Może kiedyś te trzy hafty zawisną na ścianie w naszym domu...
Od razu przystąpiłam do xxx pierwszego zestawu.
Zastanawiałam się czy nie zmienić kanwy, bo w zestawach jest 14, a ja nie lubię na takiej haftować. Ale zostawiłam oryginalną i jak się wkrótce okazało był to błąd. Kiedy wyszyłam tyle:
stwierdziłam, że jednak mi się nie podoba i muszę zmienić kanwę na 16. Tak też zrobiłam:
Na zdjęciach nie bardzo widać różnicę, ale ja jestem zadowolona ze zmiany.
Pokażę przy okazji kolejną porcję kwiatuszków, które wykonałam jeszcze w czerwcu:
Teraz muszę brać się za karteczki, aby te wszystkie kwiatki wykorzystać:)

12 komentarzy:

  1. Ja nie lubię gotowych zestawów,wolę sam wzór najlepiej do liczenia i często sama dobieram kolory:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie się na tym nie znam, ale Twoje hafty zawsze mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, będzie piękna seria

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się naprawdę piękny tryptyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie coś podobnego zamówiłam na Ali, ale leży już od roku zabrać się nie mogę do wyszywania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoczki śliczne (oglądając wzorki Coricamo także zwróciłam na nie uwagę, szczególnie na ten z brzozami); myślę, że Twoja decyzja o zamianie kanwy jest słuszna - wzorki są delikatne i napewno będą się lepiej prezentować wyhaftowane drobniejszym krzyżykiem.
    I życzę Tobie Edytko z całego serca, żebyś ten domek blisko natury jak najszybciej miała i żeby te widoczki jak najszybciej ściany tego domku przyozdobiły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna trylogia bedzie :) powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Bardzo jestem ciekawa efektów końcowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i nastrojowe hafty, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podobają się te gołe wierzby. Całkiem, jak przeniesiony na kanwę widok z centrum Polski.
    Kwiatków nasiałas pięknych. Różowe sa urocze szczególnie.

    OdpowiedzUsuń