sobota, 23 grudnia 2017

Kartki przez cały rok 2017 - grudzień

Grudniowe wytyczne w karteczkowej zabawie u Ani były następujące:
Tematy wymyśliła tym razem Natalia z blogu Zaczarowany papier. A oto moja ich interpretacja:
1. Prezenty pod choinką:
Na mojej karteczce jest i prezent i choinka, choć może nie dokładnie jest to prezent pod choinką, raczej choinka w prezencie, ale mam nadzieję, że karteczka zostanie zaliczona:)
2. Zima w ramce lub za oknem: 
3. Dzwonki:
N koniec regulaminowy kolaż:
I  choć to ostatnie zadanie karteczkowe w tegorocznej zabawie u Ani, u mnie jednak nie będzie to koniec karteczek na ten rok. Mam trzymiesięczne zaległości, które bardzo chciałabym nadrobić. Z 9 zaległych karteczek, 4 mam już zrobione, brakuje jeszcze 5. Trzymajcie więc kciuki, aby mi się udało wykonać je do końca tego roku.

7 komentarzy:

  1. Kochana...
    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    wypełnionych zapachem choinki,
    ciepłem, pokojem,i miłością życzę ja :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Eda dziękuję Ci za udziała w zabawie i piękne kartki z haftem , dokładnie takie jak lubię najbardziej. Cudne wzorki pięknie wyszyte i perfekcyjnie oprawione.
    Dziękuję że jedna z nich przyleciała i do mnie , jest śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie , życzę zdrowych , radosnych Świąt spędzonych z najbliższymi.
    P.S. Podeślij mi linka na maila jak zrobisz zaległe kartki, żeby mi nie umknęły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych,pogodnych i szczęśliwych Świąt :)
    życzy Dana/damar5

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki są wspaniałe i śliczne kartki z nimi wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń