niedziela, 28 lutego 2016

Kartki przez cały rok - luty

W tym miesiącu, w ramach zabawy Kartki przez cały rok,  wytyczne do wykonania karteczek były następujące:
kartka na Boże Narodzenie - z bałwankiem:
wzór bałwanka autorstwa Alioli
kartka na Wielkanoc - z kurczaczkiem (zrobiłam 2 sztuki):
wzór kurczaczka autorstwa Kirsten Schmidt
wzór pisanki z kurczaczkami autorstwa Rosemarie
karteczka okolicznościowa z sercem:
i jeszcze kolaż ze wszystkimi karteczkami:

Bardzo fajnie robiło mi się te karteczki i już się nie mogę doczekać kolejnego zadania:)

13 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę , że znowu mogę oglądać Twoje piękne hafty na karteczkach . Wszystkie są genialne, bardzo mi się podobają. Ale chyba najfajniejszy jest ten pierwszy kurczak. Ale i reszta jest super. Ja jak wiesz jestem fanką wyszywanych xxx kartek bo sama głownie takie robię. Lubie te malutkie hafciki. Cieszy mnie również że podoba Ci się to kartkowanie u mnie. Zapraszam w marcu - banerek już gotowy , ciekawe czy Cię zaskoczą tematy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj, ciekawa jestem, co tym razem wymyśliłaś:)

      Usuń
  2. Ja nie wyszywam ,podziwiam wszystkie te cudne hafty i cierpliwosc oraz precyzje wykonania :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :) Najbardziej podoba mi się ta z bałwankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wszystkie strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie karteczki. Zauroczyła mnie absolutnie z serduchem. Rozkoszna!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki, bałwan jest przezabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Edytko....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace :) Chyba najbardziej podoba mi się serduszko, cudne! Pozdrowienia serdeczne! Dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka, każda przepiękna i pięknie wykonana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne karteczki :-) Hafciki krzyżykowe po prostu cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są te małe hafciki i pięknie oprawione.

    OdpowiedzUsuń