niedziela, 2 marca 2014

Karteczki


W zeszłym tygodniu nabyłam w Biedronce dwa zestawy dziurkaczy (każdy zestaw w cenie 9,90). Chodziło mi o dziurkacze narożne, których dotąd nie posiadałam (niestety zostały już tylko te dwa wzory).


Skorzystałam z kursu przygotowanego przez Elę z blogu Mój mały świat i zrobiłam kilka ażurowych elementów przy użyciu jednego z tych narożnych dziurkaczy. Od razu postanowiłam spożytkować to co zrobiłam i wykonałam pięć prostych karteczek. Ich dopełnieniem są stemple z blogu Novinki.
Tak się właśnie relaksowałam dzisiejszego dnia:)

11 komentarzy:

  1. małe coś, a jak bardzo cieszy!
    świetne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki rewelacyjne!!! Bardzo mi sie podobają :). A z promocji w biedronce też skorzystałam ;) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, wiosenne i kolorowe, takie lubię :)
    Pozdrawiam
    An

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za te karteczki :) Nigdy tej sztuki nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki ... wiosnę poczułam
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzebuję tego ze słonikiem i koniczynką elaswiat@wp.pl napisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, niezwykle ciekawe miejsce, super tekst, perfekcyjnie zaprezentowany, zapewne nie raz odwiedze twojego bloga, dlatego że naprawde bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba, salutuję Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, robię winietki na ślub przy końcówce tj. ok 200 rogów. Pękł mi dziurkacz narożny ten z Biedronki z pomarańczową rączką. Jest Pani moją jedyną szansą na uratowanie tych winietek. Robię je sama tanim kosztem. Mamy 120 gości każda osoba to sześć rogów. Proszę o pomoc czy ma Pani w posiadaniu jeszcze ten dziurkacz sprawny i czy mogłaby mi Pani jego sprzedać ? proszę o kontakt 695971677

    OdpowiedzUsuń