piątek, 22 czerwca 2012

TUSAL 6/12 i wygrane candy u Janeczki

Na początku chcę Wam serdecznie podziękować za te wszystkie słowa wsparcia, życzenia zdrowia, troskę. Jesteście KOCHANE!!!!!!
A my powoli przyzwyczajamy się do nowej sytuacji. Synek jest bardzo ruchliwym, energicznym dzieckiem, więc trochę mu ten gips komplikuje życie, bo on z chęcią wskoczyłby na rower albo pobiegł grać w piłkę z kolegami. Ale i tak radzi sobie świetnie, dużo lepiej niż się spodziewałam. Większość czynności stara się wykonywać sam, lewą ręką (bo złamał niestety prawą), o pomoc prosi tylko w wyjątkowych sytuacjach. Na szczęście złamana ręka go nie boli. Na pewno będzie coraz lepiej:)

A teraz nadrobię troszkę zaległości.
Oto spóźnione TUSALowe zdjęcie z zajawką tego, nad czym obecnie pracuję:


A teraz pokażę coś, co z całą pewnością wywoła falę ochów i achów:) Niedawno, na swoim blogu Janeczkowo, Janeczka organizowała candy. W ramach tej zabawy obdarowanych zostało kilka osób, w tym ja, jako osoba spod tego samego znaku zodiaku, co Janeczka, czyli spod bliźniąt. Prezent od Janeczki wprawił mnie początkowo w wielkie zdziwienie, bo spodziewałam się drobnego upominku a zaraz potem w zachwyt. No i sprawił ogromną, trudną do opisania radość. Nie będę się więcej rozpisywać - same zobaczcie:






Janeczko jeszcze raz pięknie dziękuję!!!!!!

5 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent dostałaś :)
    A napis wygląda bardzo kolorowo i wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!!!
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Bardzo mi się te kolory podobają, zazdroszczę Ci :)

    A ten napis - rewelacja, jak to zrobiłaś ? Wycinasz literki obszywasz , bardzo jestem ciekawa
    Pozdrawiam
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze raz bardzo dziękuję za zabawę. Fajnie jest zrobić prezent komuś kto umie cieszyć się tak jak Ty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ! wspaniały candy-prezent , Janeczka jest wszechstronnie uzdolniona , a w dodatku jest dobrym , szczerym człowiekiem , zawsze podziwiam jej pracowitość i wspaniały charakter .
    Biżuteria w pięknym kolorze , letni błękit tak bym go nazwała , bardzo precyzyjnie wykonany , cała Janeczka .
    Wróciłaś do pracy , podoba mi się aplikacja , ostatnio też trochę nad tym pracowałam , ale musiałam przerwać ze względu na remont .
    Jestem ciekawa co przygotowujesz dla Nikolki.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń