niedziela, 2 stycznia 2011

2010

Na początku chcę serdecznie podziękować za wszystkie noworoczne życzenia!!!
Ja także życzę Wszystkim wszystkiego najlepszego w Nowym 2011 Roku!!!
Na jednym z obcojęzycznych blogów znalazłam takie roczne podsumowanie wykonanych prac. Spodobało mi się to, dlatego zrobiłam sobie takie swoje własne podsumowanie, a efektem tego są poniższe zdjęcia prezentujące najładniejsze (moim zdaniem) moje prace z każdego miesiąca 2010 roku:

Styczeń:

Image Hosting by PictureTrail.com

Luty:

Image Hosting by PictureTrail.com

Marzec:

Image Hosting by PictureTrail.com

Kwiecień:

Image Hosting by PictureTrail.com

Maj:

Image Hosting by PictureTrail.com

Czerwiec:

Image Hosting by PictureTrail.com

Lipiec:

Image Hosting by PictureTrail.com

Sierpień:

Image Hosting by PictureTrail.com

Wrzesień:

Image Hosting by PictureTrail.com

Październik:

Image Hosting by PictureTrail.com

Listopad:

Image Hosting by PictureTrail.com

Grudzień:

Image Hosting by PictureTrail.com

14 komentarzy:

  1. Cudne!!!!!!!!
    Piękne, niesamowite, pracochłonne i tak cudownie dające radość innym prace!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się porządnie, a przecież każda z tych prac oprócz wielkiej wartości artystycznej ma też tę, że daje tak wiele radości obdarowanym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, wszystkie co do jednej, a wiem, ze tych cudownych prac było duzo, dużo, dużo więcej...ot choćby mój prezent...własciwie dwa prezenty :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! Jetsem pod ogromny wrazeniem!!!!!!!!!
    Twoje prace sa BOSKIE!!!!!!!!
    Podziwiam haft krzyzykowy a w Twoim wykonaniu po prostu rzucil mnie na kolana!!!
    Sciskam z najlepszymi zyczeniami noworocznymi

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe prace ! ale wybrać z Twoich prac te NAJ to zadanie niewykonalne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, ślicznie zaprezentowane i gdybym miała wskazać tę naj... - poddaję się, nie potrafię, gdyż wszystko co wykonasz jest najpiękniejsze w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny dorobek , a to przecież nie wszystkie Twoje prace , mogę tylko podziwiać wszechstronność zainteresowań i umiejętności .
    pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  8. Galeria imponująca, moje gratulacje.
    Korzystając z chwili wolnego czasu chciałam życzyć ci szczęśliwego i wspaniałego, pełnego weny twórczej roku 2011.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia na Nowy Rok! masz okazały dorobek poprzedniego roku! :) a na dobry początek Nowego gratuluje Ci wygranej u mnie :) nie znalazłam Twojego maila więc pisze tutaj :) napisz do mnie u_p@interia.pl z adresem do wysłania nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dech zapiera Edziu!!!!!wszytkieprace masz przepiękne, jednak moją faworytką jest metryczka z dzieckiem z października- poprostu cudna i ta oprawa;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny dorobek, a właściwie to tylko jego część!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności!!! Podziwiam Cię za różnorodność i ilość wykonanych prac
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń