piątek, 5 marca 2010

Wymianka na Dzień Kobiet cz.2

Tym razem pokażę co ja przygotowałam w ramach tej wymianki, bo wiem, że prezencik dotarł i ucieszył obdarowaną, czyli Aeljot:))))
Zrobiłam dla Agnieszki komplet czterech podkładek pod kubki, w kwiatuszki (bo to na Dzień Kobiet), z dominującą czerwienią (bo to ulubiony kolor Agnieszki):

Image Hosting by PictureTrail.com

ręcznik z imieniem (cos mnie ostatnio naszło na takie ręczniczki) i lawendowe mydełko:

Image Hosting by PictureTrail.com

karteczkę i parę przydasiów oraz kartkę z panoramą Lublina:

Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com

cały prezent:

Image Hosting by PictureTrail.com


Na początku tygodnia wysłałam też karteczkę urodzinową do Mamuski73, w ramach zaproponwanej przez Nią zabawy pt.: Urodzinowe Podaj Dalej, mam nadzieję, że dotrze na urodziny:)

A obecnie u mnie robótkowy zastój, spowodowany kolejną chorobą:( Ja i mój synek mamy ospę wietrzną (dwa tygodnie temu chorowała córka). Nie będę opisywała jak się czuję i wyglądam, bo zepsułoby to całego posta:( Powiem jedno - dorosli nie powinni chorować na choroby wieku dziecięcego!

3 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent. W rzeczywistości wszystko jest jeszcze piękniejsze a zapach mydełka.....ciągle wącham bo jest bardzo piękny :)
    DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bardzo podobają mi się te róże przy imieniu. A co do dorosłych i chorób dziecięcych... kilka lat temu ledwie przeżyłam mononukleozę :( Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny prezent przygotowałaś. Edytko trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń