piątek, 11 sierpnia 2017

Końcówka wakacji

Intensywnie wykorzystuję końcówkę wakacji - porządkuję, układam, sprzątam po remoncie. Zdobywam nowe doświadczenia - maluję meble farbą kredową. Nadrabiam zaległości blogowe - czytam, zachwycam się Waszymi pracami i wakacyjnymi wojażami. Wykonuję małe hafciki - chcę nadrobić wszystkie karteczkowe zaległości, na razie jestem na dobrej drodze;) No i zapisałam się na Wymiankę na Dzień Kawy w Krzyżykowym szaleństwie.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kawę i nie wyobrażam sobie poranka bez jej filiżanki:) Najlepszą kawę w swoim życiu miałam okazję pić w tamtym roku w Portugalii. Dodatkowo, chwilom spędzonym nad filiżanka tego aromatycznego napoju, uroku dodawał niepowtarzalny klimat tamtejszych knajpek i barów. 
Mam też w głowie kilka kawowych projektów, ale póki co zapisałam się na powyższą wymiankę. Bardzo dawno nie brałam udziału w tego typu zabawach, z powodu braku czasu, a teraz wykorzystam tę końcówkę wakacji, aby sprawić przyjemność sobie i jeszcze Komuś:) Może jakaś Amatorka kawy też się skusi:)
A jutro udaję się z moimi Mężczyznami - Mężem i Synem na tygodniowy odpoczynek na Pojezierzu Pomorskim. Panowie stawiają na wędkowanie, ja zaś będę leniuchować. Planuję czytać, xxx i napawać się pięknej tamtejszej przyrody. Mam też nadzieję, wykorzystując niedaleką odległość, udać się w conajmniej dwa miejsca z mojej listy "miejsc koniecznych do odwiedzenia" oraz do skansenu, w którym jeszcze nie byłam:) Relacja po powrocie. Myślę, że w końcu będę mogła pochwalić się też czymś robótkowym. Żegnam się zdjęciem z przepięknymi hortensjami w moim ulubionym kolorze:)

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne plany! Życzę wymarzonego odpoczynku i pięknej pogody dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałego wypoczynku zatem :-)
    Zazdroszczę Ci troszkę tej aktywności...
    Mnie upały powaliły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego , twórczego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknej pogody Ci życzę. Używajcie, odpoczywajcie i cieszcie się fajnym wspólnym czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę pięknej pogody i udanego wypoczynku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kawę! Podczas tych wakacji codziennie pijemy pyszną Lavazzę z ekspresu :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego odpoczynku! A kawa to podstawa:-)

    OdpowiedzUsuń