wtorek, 29 sierpnia 2017

Kartki lipcowe i sierpniowe

W ramach całorocznej karteczkowej zabawy u Ani, w sierpniu wytyczne do tworzenia kartek wyznaczła inna Ania , a były one następujące:
A oto moja interpretacja zadanych tematów:
1. Zajączek + 3 kwiatki - wszystko to znalazło się na hafciku. Dodałam jeszcze jeden kwiatuszek wykonany samodzielnie na podstawie kursu znalezionego w necie, z serduszek wyciętych dziurkaczem:
2. Słońce + żółty. Nad tą karteczką najdłuzej dumałam, bo chciałam, żeby była taka uniwersalna, nie koniecznie wakacyjna. Myslę, że mi się to udało. 
3. Szopka + zielony:
I kolaż:
Udało mi się też nadrobić część karteczkowych zaległości, a mianowicie wykonałam kartki lipcowe, do których wytyczne przygotowała Iwona:
I moje karteczki:
1. Przebiśniegi - są dwa nad kurczaczkiem:
2. Cukrowa laseczka:
3. Lato - początek lata kojarzy mi się z wakacjami u Babci na wsi, a więc na karteczce znalazł się polny bukiet:
Kolaż lipcowy:
Do nadrobienia zostały mi jeszcze kartki majowe, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się te zaległości zlikwidować.

10 komentarzy:

  1. Przepiękne! Napracowałaś się przy nich... Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zalecenia zinterpretowałaś znakomicie, a karteczki zaprojektowane z wyczuciem. Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i urocze hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale mi przygotowałaś ucztę dla oczu , moje ukochane hafciki na wszystkich kartkach. Piękne są wszystkie . Ale najbardziej zauroczył mnie te polny bukiecik z makiem . No rewelacyjny jest ten hafcik !!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki przygotowałaś!
    Piękne wzory, ślicznie oprawione.
    Polny bukiecik jest "the best".
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki :) kolorowe i takie radosne

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wszystkie, ale moja faworytka to polny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne.Mi się najbardziej podoba ta z makami i chabrami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne, a najbardziej urzekają mnie hafty.

    OdpowiedzUsuń