poniedziałek, 13 lipca 2015

Wyzwanie fotograficzne

W czerwcu zgłosiłam się do udziału w zabawie zaproponowanej przez Renię. To mój debiut. A chodzi o wyzwanie fotograficzne. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji tematów.
1. o poranku
Zawsze o poranku pyszna, aromatyczna kawa. Najlepiej smakuje w kubku z Bolesławca, który jest prezentem od mojego męża.
2. żółty
Irysy, na mojej działce, oczywiście:)
3. na nogach
Nowe sandałki, bardzo wygodne.
4. słodko
W czerwcu, przedszkole w którym pracuję odwiedził Pan Pszczelarz - było słodko.
5. leniwie
Tu miałam problem, bo czerwiec był bardzo pracowity. Jedyne leniwe chwile mogłam znaleźć na działce.
6. coś
Na zakończenie roku przedszkolnego, od "moich" dzieciaczków:)
7. krople
Kolejne działkowe zdjęcie - krople wody na liściu hosty.
8. połowa
 Tak naprawdę, to nie mogłam ująć z balkonu całej tęczy. Stwierdziłam więc, że zdjęcie będzie pasowało do wyzwania.
9. napis
Szyld w skansenie w Kolbuszowej.
10. na spacerze 
Jeszcze raz Kolbuszowa - spacer w skansenie.
11. obok
Obok mojego bloku jest wierzba, na której przez cały czerwiec widywałam pana lub panią pleszkę (na zdjęciu pan pleszka). Teraz już ich nie ma, pewnie podchowali młode i latają, gdzie ich oczy poniosą.
12. czarno - białe
Czarno - białe kwiatuszki, czyli kwitnący bób.

Bardzo dziękuję Reni za fajną zabawę.



5 komentarzy:

  1. Prześliczny kubek i sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, super uporałaś się z wyzwaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wyzwaniem poradziłaś sobie doskonale; cudne zdjęcia, szczególnie mi się podobają dwa: to z panem pleszką, i to z nowymi sandałkami:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za udział w zabawie..super sobie poradziłaś, najbardziej podoba mi się "połowa"

    OdpowiedzUsuń