niedziela, 15 stycznia 2017

Wyzwanie czytelnicze 3650 stron

W tym roku postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu czytelniczym zaproponowanym przez Anię z Kreatywnej Jacewiczówki. Chodzi o to, aby dokumentować ilość przeczytanych stron w postaci listy - ja swoją stworzę w tym poście poniżej, dodając kolejne przeczytane pozycje. Plan jest taki, aby przeczytać w ciągu całego roku 3650 stron, czyli ok. 10 stron dziennie. Myślę, że jest on dla mnie realny do zrealizowania, a może uda mi się nawet go przekroczyć. Nigdy nie mam tyle czasu na czytanie, ile bym chciała, ale zawsze kilka chwil wygospodaruję;) Sama też jestem ciekawa, ile stron uda mi się przeczytać w ciągu 2017 roku.
Lista książek (i stron) przeczytanych w 2017 roku:
1. Katarzyna Puzyńska "Łaskun" - od 469 (zaczęłam w 2016) do 830 (362 strony)
2. Elżbieta Cgerezińska "Królowa" - 590 stron (952 strony)

2 komentarze:

  1. Wyzwanie w sam raz dla mnie !! Chyba muszę się zapisać;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń