środa, 4 stycznia 2017

Muzeum Wsi Radomskiej

Niespodziewanie i nieplanowanie w przedostatni dzień 2016 roku odwiedziłam Muzeum Wsi Radomskiej. W ostatniej chwili dowiedziałam się, że mój mąż musi pojechać tego dnia do Radomia w sprawach zawodowych. Nie zastanawiajac się długo postanowiłam pojechać z nim, aby zobaczyć tamtejszy skansen. W wycieczce towarzyszył mi syn. Byliśmy jedynymi chętnymi na zwiedzanie z przewodnikiem (w cenie biletów, o określonych godzinach) i przez dwie godziny przemiły Pan Przewodnik pokazywał nam wnętrza obiektów, opowiadał ich historię, przekazał też wiele interesujących informacji dotyczacych życia i zwyczajów ludzi zamieszkujących radomską wieś. Pierwszy raz byłam w skansenie o tej porze roku, a dodatkowo mogliśmy obejrzeć piękne świateczne ekspozycje. Był to bardzo ciekawie i miło spędzony dzień. A teraz zapraszam Was na wycieczkę po skansenie:

10 komentarzy:

  1. Edytko, z serca Ci za tę relację dziękuję. Choć sama radomianka jestem, jako żywo w skansenie nigdy mi nie dane było być. Wstyd, ale i dzięki Tobie wzruszenie.
    Dziekuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie miejsca! I jakie cudowne wiatraki! Ukradnę Ci ich zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Muszę się tam wybrać kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za tę relację dziękuję Ci bardzo, świetna wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobałaby mi się taka wycieczka. Dziękuję za fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To muzeum jest fantastyczne! Odwiedziliśmy je w 2015 roku i absolutnie nas urzekło. Każdemu polecam wyjątkowy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skanseny to mój klimat! Zdecydowanie wole je niż pałace :-) Cudowna relacja, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń