piątek, 14 maja 2010

Prezencik i bzy

Trzy dni temu nasza blogowa koleżanka Renatka obchodziła urodziny:) Na tą okolicznoć przygotowałam dla Niej prezencik - zeszyt na przepisy:

Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com

Okładkę uszyłam z aidy rustico 14 ct. Haft - to taka moja swobodna interpretacja wzoru Tralala.
Prezent spodobał się Renatce, z czego się ogromnie cieszę i jeszcze raz życzę Jej wszystkiego naj...!

A teraz (tak jak w tytule notki) bzy:

Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com

To jedne z moich ulubionych kwiatów. Jak tylko zaczynaja kwitnąć od razu znoszę je do domu całymi naręczami, aby napawać się ich pieknym zapachem i urodą:)

Życzę Wszystkim udanego weekendu:) Mnie zapowiada się niesamowity weekend w towarzystkie pewnej Osóbki dobrze znanej w blogowym swiecie:) Więcej na razie nic nie zdradzę.

6 komentarzy:

  1. Piękny haft i wspaniały prezent taki zeszyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezencik śliczny wydziergałaś,ja też uwielbiam bez ,a zwłaszcza jego zapach,mam też GRUBY biały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft i okładka są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny hafcik- śliczne wykonanie. Bzy również uwielbiam, kocham ich zapach i też je naręczami znoszę. Pozdrawiam Edziu

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach bzu, ale że za intensywny jest dla mnie, nie zbieram do domu tylko napawam się na spacerach :)
    Piękna okładka, ślicznie pomyślana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladna okladka ,a zapach bzu to poezja :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń