niedziela, 2 sierpnia 2020

418. Między nami Kobietami, wyzwanie 1 - kapelusz

Kasia z Krzyżykowego szaleństwa wciąż sypie pomysłami, jak z rękawa. Wielokrotnie uczestniczyłam w zabawach przez Nią ogranizowanych. Zawsze było ciekawie, inspirująco i twórczo. Dlatego, gdy przeczytałam o nowym pomyśle Kasi, nie mogłam przejść obojętnie. I choć czasu na robótki wciąż mam niedostatek, to zgłosiłam się do zabawy, mającej trwać cały rok, a dedykowanej Kobietom. W każdym miesiącu będzie inny temat przewodni, związany z "babskimi"gadżetami. Jako pierwszy pojawił się kapelusz. Ja osobiście chodzę tylko w kapeluszach przeciwsłonecznych, ale temat jak najbardziej przypadł mi do gustu. Dodam, że prace w ramach zabawy należy wykonać haftem krzyżykowym.
Od razu wiedziałam, że  wykonam coś użytecznego, a comiesięczne prace będą powiązane ze sobą (nie tylko tematycznie). Miałam kilka pomysłów, ostatecznie zdecydowałam się na podkładki pod filiżanki, kubki (to też taki kobiecy gadżet). Będzie ich co najmniej 6 i dodatkowo serweta (np. pod imbryk).
Po tym długim wstępie pora na prezentację pracy - podkładka nr 1 z kapeluszem:


10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi podkladkami. Haft uroczy i bardzo kobiecy. Osobiście preferuję przedmioty użyteczne w hafcie a Twoje serwetki takie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Śliczny kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kapelusz, super podkładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow fajny kapelutek. Super pomysł na wykorzystanie takiego małego hafciku.
    Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kapelusik :) i ciekawa podkładka . Aż szkoda coś stawiać :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysl na zagospodarowanie haftu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń