poniedziałek, 3 lutego 2020

407. Czekoladowy SAL cz.1

Dziś kolejna prezentacja styczniowych xxx, które powstały w ramach blogowych zabaw. Tym razem jest to pierwszy fragment Czekoladowego samplera. Sampler tworzony jest w zacnym gronie Hafciarek, pod przewodnictwem Iskierki.
Pierwszą część tworzyło mi się dość monotonnie i żmudnie, a to dlatego, że wybrałam kanwę ecru (taką akurat miałam w domu). Ale w efekcie powstała całkiem sympatyczna koroneczka.

Kolejne elementy będą już o wiele barwniejsze i energetyczne:)

7 komentarzy:

  1. Nie narzekaj, ja haftuję "białym na białym"...
    fajnie wyszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Już nie mogę doczekać się pierwszej słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne początki. Czekoladki na takiej kanwie będą moim zdaniem fajnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem na odwyku od słodkości wszelkich... :-(
    Ale będę kibicować. To będzie moja próba ognia :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się interesująco....czekam z niecierpliwością na dalsze postępy....

    OdpowiedzUsuń
  6. No będzie bardzo ciekawie... ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń