sobota, 20 kwietnia 2019

385. Świąteczne życzenia


Wesołych, pełnych nadziei i wiary
Świąt Wielkiej Nocy
spędzonych wśród kochającej rodziny
przy wspólnym stole.
Niech światło wielkanocnego poranka
będzie zwiastunem samych szczęśliwych chwil,
niech przyniesie nadzieję i sprawi,
że w sercach zagości radość i pokój.

Na zdjęciu powyżej mój tegoroczny stroik wielkanocny. Koszyczek zrobiony ze sznurka okręconego na nadmuchanym balonie i posmarowanego klejem. Spodobała mi się ta technika, w przyszłym roku może wykonam tym sposobem jajo.
Serdecznie dziękuję za życzenia składane w komentarzach, mailowo, a szczególnie te, które dotarły do mnie drogą tradycyjną:
Agatce, od której dostałam piękną, wesołą, haftowaną karteczkę:
Janeczce, która przysłała mi kartkę z pięknymi foamiranowymi kwiatami:
Marysi - Moteczkowi, przez którą tak hojnie zostałam obdarowana:
Przepięknie ozdobione jajeczko wisi już w centralnym miejscu i z wielką przyjemnością sobie na nie spoglądam:))) Zaś zajączek wskoczył na drugi stroik:
A na koniec moje wiosenne, balkonujące koty:


19 komentarzy:

  1. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja życzy Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnego Alleluja oraz obitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt :)
    Wszystkie świąteczne niespodzianki wspaniałe :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest to jajeczko w różowościach! Śliczne karteczki otrzymałaś.
    Ja mam cztery pręgowane, ale futerka mają w odcieniach szarości. Twój jest bardziej podpalany( tak się chyba nazywa ten odcień) Co do syjamskiego to zawsze podobały mi się te koty!
    Radosnych, zdrowych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, zdrowych, radosnych,spokojnych, pełnych nadziei i miłości Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie wesolych Swiat jajeczko od Marysi cudne mam tez takie i jestem szczesliwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogodnych i radosnych Świąt raz jeszcze życzę.
    Pozdrawiam cieplutko
    P.S. Bardzo ładne są te stroiki.
    Kocie przeurocze, po mordkach widać jak im u Ciebie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Chrystus obdarza wszelkimi łaskami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę spokojnych i spędzonych wśród bliskich Świat Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Edo, niech te Święta przyniosą Ci dużo wiary w moc Zmartwychwstania, radości, uśmiechu, wytchnienia od codziennych obowiązków. Niech przyjemnie łechcą podniebienie i będą po prostu miło spędzonym czasem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt!
    Śliczny stroik :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych! Zapraszam do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych wesołych rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świetny stoik! Genialny ten sznurkowy koszyczek, bardzo mi się podoba.
    To ja już poświątecznie - pięknych, słonecznych, wiosennych dni :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. 20 years old Systems Administrator II Gerianne Rewcastle, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like The Derby Stallion and Taxidermy. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń