sobota, 17 lutego 2018

Kocia wymianka

Dziś Światowy Dzień Kota, a tym samym finał Kociej wymianki zorganizowanej przez Gosię, prowadzącą blog To co lubię:) Jako "kocia mama" od zawsze, a od kilku miesięcy szczęśliwa Pańcia Fryderyka, z wielką radością na taką wymiankę przystałam:) A kilka dni temu radość ta stała się jeszcze większa, za sprawą Ani, z blogu Rękodzieło z nici i szmatek, która obdarowała mnie przepięknymi kocimi prezentami:
podkładki pod kubki - kociaki

kosmetyczka/etui, zobaczcie jakie ciekawe zapięcie Ania wymyśliła:

słodki kociaczek:

wszystkie kocie piękności razem:

no i jeszcze karteczka, przydasie i koci smakołyk:
Aniu, sprawiłaś mi ogromną radość, pięknie Ci za te prezenty dziękuję:)))

Ja zaś, przygotowałam prezent wymiankowy dla Kseni, wiem, że się spodobał i Ksenia też jest zadowolona z wymianki, co mnie ogromnie cieszy:)
Wspomnę jeszcze, że oprócz tych pozytywnych emocji związanych z wymianką, pojawiły się też nerwy i stres, zafundowane przez Pocztę Polską, ale na szczęście wszystko się dobrze skończyłao.

Na koniec pięknie dziękuję Gosi, za zorganizowanie wymianki i wsparcie w trudnych chwilach.

No i nie może zabraknąć w Dniu kota, mojego Fryderyka:)))

12 komentarzy:

  1. Cudne prezenty! U nas też dziś rozpieszczanie Lucyny, czyli dzień jak co dzień ;)
    Fryderyk przekochany, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka, którą przygotowałaś dla Kseni jest wyjątkowa i bardzo mi się podoba.
    Pozdraiwam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torba. Serdeczności dla Fryderyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koty :) w domu mam trzy przygarnięte znajdki :)
    A wymianka super - piękne prace z kocim motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prezenty :) A torba - normalnie nie mogę sie napatrzeć. Pomiziaj Fryderyka ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna wymianka:)))kociak słodki:)mój Franio niestety za niebieską tęczą,a nowego na razie nie mogę mieć:))
    mnie też poczta funduje stres-wysłałam przesyłkę 13 lutego i wychodzi na to,że do dziś nie wyszła z mojej poczty:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna wymianka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się obdarowałyście... też uczestniczyłam w tej wymiance ; z kolei dla mnie prezent zrobiła Ksenia z którego jestem bardzo zadowolona; dzisiaj pokaże go na blogu
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa dla miłośników kotów.
    U mnie królują psy:-)

    OdpowiedzUsuń