sobota, 24 czerwca 2017

Matka Boska Fatimska 1 i TUSAL czerwiec

Zaczęłam nowy haft, jeden z tych, których "start" zaplanowałam w 2017 roku. Pierwsze krzyżyki postawiłam 13 maja - w setną rocznicę objawień fatimskich. Moim nowym haftem jest oczywiście Matka Boska Fatimska. Wiele miesięcy pracy przede mną. Mam nadzieję, że w wakacje haftu znacząco przybędzie. A tak wygląda początek:
Miałam wielkie szczęście oglądać niespełna rok temu figurę Matki Boskiej Fatimskiej na żywo i miejsce objawień fatimskich także. Już wtedy podjęłam postanowienie, że wykonam ten haft, po trosze na pamiatkę tamtej podróży.
Jako, że dziś data kolejnego nowiu, to przy tej okazji prezentuję TUSAL-owy słoiczek:
A na koniec kilka balkonowych zdjęć:



7 komentarzy:

  1. Piękny haft się zapowiada! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się zachwycające dzieło :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle trwam w zachwycie...widzę że masz w planach wspaniały i pracochłonny haft.
    Oczywiście trzymam kciuki i dzielnie kibicuję:)
    ps.musisz podkarmić słoiczek ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu:) Niestety masz rację, słabo przybywa w tym moim słoiczku, ale mam nadzieję, że w wakacje to się zmieni.

      Usuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jak haft będzie się prezentował finalnie. Trzymam kciuki i życzę dużo cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Matka Boska Fatimska 1 i TUSAL czerwiec. Zaczęłam nowy haft, jeden z tych, których "start" zaplanowałam w 2017 roku. Pierwsze krzyżyki ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń