czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowania i plany

Plany muszą  być;) Czasem niewiele z nich wychodzi, ale mam wrażenie, że gdybym ich nie robiła, to byłoby jeszcze gorzej. W roku 2015 udało mi się kilka planów zrealizować, no może nie do końca, ale to i tak zawsze coś:
- zwiększyłam ilość wpisów na blogu. Nie udało się wprawdzie zamieszczać jednego posta tygodniowo, a nawet miałam dwa miesiące bez wpisów w ogóle. Ale tendencja jest zwyżkowa.
- wykonałam po 7 obrazków SAL-owych cytrusów i warzyw. Pozostało jeszcze po pięć hafcików.
- postawiłam sporo xxx w portrecie Jana Pawła II,
- powstało kilka mniejszych prac, w tym zakładek w ramach Tajemniczego SAL-u dla moli książkowych i kilka karteczek na Boże Narodzenie,
- nie udało się z systematycznym prezentowaniem TUSAL-owego słoiczka, choć ozdobiony został w wyznaczonym terminie.
Niewiele tych robótkowych sukcesów, ale chwile spędzone przy ich realizacji były zawsze miłym wytchnieniem i odpoczynkiem.

A na rok 2016 planuję:
1. Walkę z UFO-kami (o tym będzie oddzielny post),
2. Kontynuację Tajemniczego SAL-u dla moli książkowych, w ramach którego będą powstawać kolejne zakładki do książek.
3. Udział w zabawie Choinka 2016, w ramach której każdego miesiąca powstanie jakaś xxx ozdoba świąteczna lub kartka na Boże Narodzenie.
4. TUSAL 2016, bo nie wyobrażam sobie nowego roku bez nowego słoiczka na niteczki: Może tym razem będzie też lepiej z prezentacjami w czasie nowiu.
5.Metryczka xxx, dla dziecięcia mojej przyjaciółki, które ma się pojawić na świecie w lipcu.
6. Bardziej systematyczne wpisy na blogu.
Niewiele tego, ale będę bardzo zadowolona, jeśli większość z tych postanowień zostanie zrealizowana w 2016 roku.


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2016 ROKU!

13 komentarzy:

  1. RÓWNIEŻ ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia:)
    Tobie również Kochana..nieprzemijającego szczęścia , usmiechu na każdy dzień Nowego Roku i zrealizowania w tworzeniu kolejnych ,pięknych prac :)
    Uściski:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta zabawa Choinka 2016, ale ja do zabaw się nie zapisuję, bo wiem, jakie figle los lubi mi płatać ;) Niczego nigdy nie planuję i to mi pozwala na w miarę dobre samopoczucie :) Ale Tobie życzę, żebyś wzorem Birkuta biła rekordy w haftowaniu w roku 2016! I żeby absolutnie nic nie stanęło w poprzek tych planów :) Dobrego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się być twarda, jak marmur w dążeniu do realizacji tych moich planów:)

      Usuń
  4. Edytko dziękuję za życzenia Noworoczne:)
    A Tobie i Twojej rodzinie życzę przede wszystkim zdrowia oraz wszystkiego dobrego w NOWYM 2016 ROKU!!!
    Życzę Ci również spełnienia planów robótkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za plany - zwłaszcza te o większej bytności na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wpisy podsumowujące i plany! Są wspaniałe! Życzę powodzenia!

    Nowy Rok to okazja do spełnienia swoich planów, to szansa na realizację marzeń. Życzę więc, byście mogli wykorzystać je wszystkie.

    Niech każdy dzień nowego roku będzie piękny i słoneczny. Niech uśmiech i dobre samopoczucie nie opuszczają Was nigdy.Tak samo jak osoby, które znaczą dla Was wiele.

    Niech będzie to dobry czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń