poniedziałek, 11 października 2010

Staniczki 4

Znów mam same zeległosci w pokazywaniu aktualnych robótek:(
Oto Staniczki Aty (poleciały w tamtym tygodniu do Agnieszki):

Odstąpiłam w tym wypadku od ogólnoprzyjętych przeliczników mulin, bo nie bardzo podobał mi sie jeden z kolorów tła - DMC 318, który jest szary, a w oryginale jest tam kolor fioletowy. Poszperałam trochę w zamiennikach i znalazłam kolor, który mi bardziej odpowiadał, mam nadzieję, że Acie też przypadnie do gustu.

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

A dzis przyleciały do mnie od Kasiulka dwa kolejne Staniczkowe RR-y - Krzychy i Renuli:

Image Hosting by PictureTrail.com

6 komentarzy:

  1. Faktycznie, ze fiolecik na tło jest ładniejszy :) myślę, że Ata będzie zadowolona - ja bym była.

    a ja tak myślałam, czy Kasia dostała ode mnie staniczki a tu widzę, ze już wyszyła - oż ta Kasia - na blogu cichosza, a dziubie igiełką ze hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja po wizycie w botanicznym ogrodzie wreszcie zrozumiałam o co chodzi z "Brassica" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kalendarz staniczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się zastaniczkowałaś :o)
    Fajne są.
    Ja czekam na ostatniego już kota :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. to szalejesz staniczkowo:) fajne hafciki!!:)

    OdpowiedzUsuń