wtorek, 24 sierpnia 2010

Wymianki

Dzisiejszy wpis będzie (jak wskazuje tytuł) wymiankowy:)
Najpierw zaprezentuję efekt ostatniej wymiany, w której brałam udział - Urodzino - książkowej, zorganizowanej przez Oleńkę. Oto moja niespodzianka, którą przygotowała dla mnie Abaszka:

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Ja przygotowałam paczuszkę dla Małgosi:

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Dziękuję Abaszce i Oli:)

A teraz o wymiankach, na które własnie się zapisałam:)

Lawendowa wymianka u Moteczka - jak tylko zobaczyłam od razu się zgłosiłam:))))))

Image Hosting by PictureTrail.com

Wymiana ATC u AgnieszkiMD - swietne tematy (mam nadzieję, że sprostam):

Image Hosting by PictureTrail.com

5 komentarzy:

  1. A ja cały czas się zastanawiam nad ta lawendową wymianką...waham się potwornie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przesyłka dotarła. Przepraszam, zapomniałam się podpisać... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :D
    Zapraszam: http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenciki otrzymałaś i fajne na wymiankę książkową przygotowałaś. Bardzo mi się podobają zakładeczki.
    Dzięki za przekonanie Kingi do lawendowej wymianki.
    Na wymiankę ATC u Agnieszki również się zapisałam; jak narazie, to w fazie bezowocnego myślenia jestem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to tak jak Kinia - waham się z tą wymianką, chociaż ona to już decyzję podjęła ;-) a ja ciągle się zastanawiam

    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń