środa, 23 czerwca 2010

Różności

Nie odzywałam się ponad tydzień, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam;) Cos tam po troszku dłubałam - same maleństwa, ale o tym za chwilę. Zacznę od najważniejszego:) Wczoraj wieczorkiem odebrałam z poczty przesyłkę, a tam - niespodzianka od Moteczka, związana z "okołojubileuszowym" komentarzem:) Moteczek to niesamowicie zdolna osóbka! Za co się weźmie, to zaraz dochodzi w tej dziedzinie do perfekcji - jak ja Jej tego zazdroszczę;) Oprócz tego, że wszystko co wyjdzie spod rąk Moteczka jest przepiekne, to jeszcze dokładnie takie, jakie jest w danej chwili przydatne! Ostatnio myslałam o woreczkach lawendowych, bo już się zaczyna sezon na to pięknie pachnace ziółko. Pierwszą partię już nawet zebrałam i suszę. A Moteczek własnie teraz przygotowała cudną poduszeczkę-serduszko z lawendą w srodku! Takiej poduszeczki ja bym sobie nigdy nie zrobiła, bo jak przecież wiecie nie umiem władać szydełkiem, a tu - mam taką sliczną lawendową podusię! A do tego zawsze przydatny, scrapowo ozdobiony notesik!
Moteczku, pięknie dziękuję za ten cudny prezent!!!
A teraz szczegóły:

Prezent jeszcze zapakowany:)

Image Hosting by PictureTrail.com

Szkoda, że nie możecie przekonać się jak pachnie:

Image Hosting by PictureTrail.com

Idealny do torebki:

Image Hosting by PictureTrail.com

Przypominam też, że dzis ostatni dzień na to, aby wziąć udział w jubileuszowej zabawie u Moteczka!!!

No i jeszcze to, co w ostatnim czasie xxx:
Zacznę od kolejnego biscornu, jako kontynuacja wczseniejszych postów:

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Oprócz biscornu, trzy motylkowo - kwiatowe hafciki:

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

13 komentarzy:

  1. Śliczne te hafciki motylkowe. Mogę się uśmiechnąć o schemaciki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty super dostałaś.
    Ale te hafciki motylkowe powalające, uwielbiam motylki. Ciekawe co z nich powstanie.
    Aha biscornu też super...ale motylki fajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylki śliczne. Co z nich zrobisz????

    OdpowiedzUsuń
  4. Preznty od Moteczka sliczne! Widze ze podobaja sie nam podobne wzorki na biscornu:) Wlasnie wyszywam ten, ktory masz na zielonej kanwie:) Druga strone wybralam jednak bardziej "zagospodarowana". Hafciki z motylkami jak bajka! Cudne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne motylki :-) Prezenty też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent dostałaś:)
    Twoje robótki xxx są wspaniałe, te biscornu, a motylki - SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ogromnie, że serducho i notesik przypadły Ci do gustu; wielką radość sprawiło mi przygotowywanie tych prezencików.
    Prześliczne są te Twoje biskorniaczki, a motylkowe hafciki bajeczne; ależ mnie ciekawość bierze - Co też takiego z tymi motylkami dalej poczniesz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Edo, też dostałam od Moteczka taki piękny prezent , doskonale Cię rozumiem bo też nie władam szydełkiem , ale za to Ty pięknie haftujesz . Motywy motylkowo-kwiatowe , są urocze , motyle zawsze mi się podobały jako wdzięczny motyw dekoracyjny. Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację serducho pachnie cudnie.Wiem,bo tez takie dostałam:-)
    A na co te motylki-na kartki???

    OdpowiedzUsuń
  10. motyliska cudne niemożliwie. Biskornu zachwycające! Gratuluję niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki! Ciekawe co z nich będzie.

    Edo, napisz do mnie w sprawie szala na makneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wiem jak pachnie, a ja wiem jak pachnie ;)
    Motylki piękne, bardzo jestem ciekawa jak je wykorzystasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Motylki śliczne, bardzo, bardzo urokliwe, pozdrówka Gośka

    OdpowiedzUsuń