środa, 28 kwietnia 2010

Słownik na "Bra" czyli "staniczkowy" RR

No i się zaczęło! Na początku tamtego tygodnia przyleciała do mnie przesyłka z dwoma słowniczkami - Kasiulka i AnetakamO. Ja własnie skończyłam xxx swój RR-ek, musiałam tylko dokonać wpis w zeszyciku. No i wzięłam się za drugi Kasiowy obrazek. Haftowało się go miło i dosć sprawnie i dlatego (podobnie jak wczesniej Kasia), stwierdziłam, że w dalszą drogę do Agnieszki (Ona i Ja) wyslę dwa RR-y - swój i Kasi. Już jest wszystko przygotowane, muszę tylko pójsć na pocztę;)
A tak oto prezentuje się mój słowniczek:

Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com

A tak Kasiulka:
bez back stitchy:

Image Hosting by PictureTrail.com


i już z konturkami:

Image Hosting by PictureTrail.com

całosć:

Image Hosting by PictureTrail.com

No to teraz mogę siadać do trzeciego obrazka, na Anety RR-ze:)

7 komentarzy:

  1. Te słowniki są poprostu obłędne. Wszystkie, co do jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, oj ale będę zawalona pracą.... swoje Bra dopiero kończę, a jeszcze dwa słowniki czekają, torebki i buty, a tu już kolejne dwa przybędą na kupkę :))))

    Ale się cieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą Wam te słowniczki,małe hafciki ,a takie pocieszne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowniczki obłędne - i dość szybko idą, jednym słowem UROCZE.
    I ciągle zadziwia mnie ogromna różnica w wyglądzie bez konturków i zakonturkowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, znów Cię widzieć, martwiłam się już bardzo. Bardzo chciałam pochwalić kameę z poprzedniego wpisu!
    A u mnie się robi słowniczek torebek :)

    OdpowiedzUsuń